sobota, 12 marca 2016

Ulubieńcy lutego

W styczniu pisałam o swoich ulubieńcach z firmy Dr Sante  i dalej twierdzę ,że ten duet to mój hit jeżeli chodzi  o pielęgnację włosów. Niestety i szampon i maska się skończyła co było dla mnie okropne , ponieważ strasznie ciężko dostać produkty z tej firmy stacjonarnie.  Udało mi się  jednak znaleźć  miejsce w którym można zakupić w Szczecinie bez problemu produkty z tej firmy. Niestety na miejscu był tylko szampon , a ja chciałam duet i tym sposobem musiałam się zadowolić innymi produktami Dr Sante :Dr. Santé Szampon z keratyną, argininą, kolagenem do włosów matowych i łamliwych oraz Dr. Santé Odżywka do włosów z keratyną, argininą i kolagenem do włosów matowych i łamliwych. 


Używam tych produktów od początku lutego , a myję włosy codziennie więc coś o nich mogę powiedzieć . Szampon jest bardzo wydajny i mam wrażenie ,że włosy po użyciu są nawilżone w połączeniu z odżywką to kolejny bardzo dobry duet jeżeli chodzi o pielęgnację włosów. Już nie mogę się doczekać ,aż spróbuje innych produktów tej firmy. Polecam wejść na ich stronę http://sklep.elfa-pharm.pl/pl/96-dr-sante , ja już wiem ,że jak tylko skończą mi się obecne produkty zamówię coś kolejnego no i oczywiście moich ulubieńców z Arganem. 


Szampon z z kompleksem Pro Keratin przeznaczony do pielęgnacji włosów matowych, suchych, łamliwych. Dzięki zawartości naturalnych składników aktywnych doskonale odbudowuje włosy na całej długości.  Łagodny skład szamponu zapewnia delikatną pielęgnację, nie uszkadzając struktury włosa. Nadaje włosom delikatny zapach, objętość, połysk, lekkość i elastyczność. Doskonały do codziennej pielęgnacji włosów.

Składniki aktywne:
- keratyna - odbudowuje włosy na całej długości, odnawia strukturę włosa od wewnątrz, przywraca elastyczność, połysk i gładkość.
- arginina - aminokwas, który daje włosom energię i siłę. Stymuluje wzrost nowych włosów.
- kolagen tworzy niewidoczną powłokę, wzmacnia, chroni i odnawia włosy.

Odżywka przeznaczona do codziennej pielęgnacji włosów matowych, suchych, łamliwych i zniszczonych. Dzięki zawartości naturalnych składników aktywnych doskonale odbudowuje włosy na całej długości. Chroni włosy przed działaniem  niekorzystnych czynników środowiska (wiatr, słońce, mróz), zapewnia ochronę włosów przed wysoką temperatura (suszarka, prostownica), zapobiega łamliwości oraz matowieniu włosów, nawilża je i odżywia, ułatwia rozczesywanie. Podstawą serii "Keratin" jest specjalistyczny Pro-Keratin Complex z keratyny, kolagenu i argininy, którego celem jest odbudowa włosów na całej ich długości.

Składniki aktywne:
- keratyna - odbudowuje włosy na całej długości, odnawia strukturę włosa od wewnątrz, przywraca elastyczność, połysk i gładkość.
- arginina - aminokwas, który daje włosom energię i siłę. Stymuluje wzrost nowych włosów.
- kolagen tworzy niewidoczną powłokę, wzmacnia, chroni i odnawia włosy.



Po kuracji kwasami miałam problem z cerą a mianowicie miałam przesuszone placki na twarzy co nie wyglądało ani ładnie anie też dobrze się z tym nie czułam , wszystkie kremy jakoś nie dały rady które do tej pory działały. I wtedy na pomoc przyszedł do mnie Rossmann Babydream Wind - und Wettercreme. Zarówno u mnie jak i u mojego chłopaka ,który ma strasznie suchą skórę sprawdził się rewelacyjnie .Kocham go  i zostanie w mojej kosmetyczce na dłużej . Nie podrażnia , nie zapycha , koi moją skórę i nie tylko moją . REWELACJA!!!

Babydream krem ochronny przed wiatrem i zimnem dla niemowląt i dzieci niezawodnie chroni skórę przed zimnem, wiatrem i wilgocią. Olej z awokado i pantenol chronią skórę przed utratą wilgotności i utrzymują jej naturalną równowagę. Rumianek koi wrażliwą skórę. Wysokowartościowy olej słonecznikowy intensywnie pielęgnuje skórę. Krem jest idealny również dla wrażliwej skóry dorosłych. Produkt gwarantowanej jakości:

- nie zawiera barwników i substancji konserwujących,
- nie zawiera oleju mineralnego i parafinowego,
- tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
Zastosowanie: przed pobytem na świeżym powietrzu nałożyć krem i odczekać aż się wchłonie.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus Oil, Cetearyl Isononanoate, Glycerin, Sorbitan Oleate, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Hydrogenated Vegetable Oil, Persea Gratissima Oil, Parfum, Sodium Chloride, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Cera Alba, P-anisic Acid, Sodium Hydroxide, Phytic Acid, Chamomilla Eecutita Flower Extract, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Bisabolol, Farnesol.


Po prostu tak , jest to krem do zadań specjalnych , gdy chcę aby na mojej twarzy wszystkie suche skórki zniknęły raz buzia rano wyglądała rewelacyjnie na nic nakładam właśnie ten krem .


8 komentarzy:

  1. krem chyba sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem z babydream też kiedyś lubiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale może powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babydream miałam okazję używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie testowałam tego kremu, póki co używam ten i sprawdza się świetnie: sklep.malpex.pl/produkt/amber-collagen-day-cream/

    OdpowiedzUsuń