czwartek, 23 października 2014

Coś co moje usta pokochały



3 razy tak i  nawet więcej

A o czym dokładnie mowa o Vaseline, Intensive Care wazelina kosmetyczna, Petroleum Jelly. Jak zobaczyłam ją w Rossmanie wiedziałam ,że musi być ona moja bo będzie to uniwersalny i bardzo dobry kosmetyk w mojej  kosmetyczce. Jeden kosmetyk, a tak wiele jego zastosowań. Nawilża, natłuszcza, nabłyszcza. Do rąk, ust, paznokci, popękanych pięt, na drobne zadrapania i oparzenia. Opakowanie jak dla mnie jest praktyczne i oczywiście dość urocze! Dzięki małemu zgrabnemu opakowaniu jest zawsze w mojej torebce.

Za co ją lubię  - a za co można jej nie lubić

Uratowała moje spierzchnięte usta i jak na razie nie używam do nich niczego innego . Moje łokcie są miękkie i delikatne tak samo pięty ,bardzo przyjemnie regeneruje skórę. Staje się ona odpowiednio nawilżona a po paru minutach gładka.

I co najważniejsze używam ją od dłuższego czasu a końca nie widać!

Dostępna w każdym Rossmannie.

Gorąco polecam :)

4 komentarze:

  1. jak widac najprostszy sposob okazal się najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  2. mam balsam w sprayu tej marki - też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Rossmannie i kuszą mnie bardzo , więc nie wiem czy niedługo nie zagoszczą u mnie:)

      Usuń