wtorek, 14 października 2014

Matt od Golden Rose

Ostatnio wspominałam ,że zakupiłam sobie matowy lakier z Golden Rose. Tak miała być to moja ulubiona czerń na paznokciach w wersji matowej .Miały być matowe i są ,miały być czarne  i też są, czy jest zatem jakieś ale?

To może zacznę od plusów:
+ lakier bardzo szybko schnie , co jest dla mnie dużym plusem  z racji tego ,że nie cierpię czekać ,aż lakier wyschnie
+ Matt może nie jakiś powalający ale jest
+ Cena ja za swój lakier w osiedlowej drogerii zapłaciłam 6,99
+Pojemność

Niestety są również minusy:
-Trwałość do 2 dni
- Bardzo szybko można zauważyć odpryśnięcia na paznokciach
-No i niestety ale bardzo szybko zmienia się w zwykły czarny lakier
-I jak dla mnie trochę za wodnista konsystencja , ale jakoś daje radę:)
-Na koniec zostawiłam zmywanie lakieru no niestety ale troszkę trzeba się namęczyć

Jak widzicie nie jest to lakier idealny . Ale póki szał na matowe i czarne paznokcie mi nie minie oraz póki nie znajdę czegoś lepszego ,będzie gościł na moich paznokciach.  Może wy znacie jakieś czarne matowe lakiery do przetestowania .Jeżeli tak dajcie znać:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz