piątek, 10 października 2014

Nowości kosmetyczne

Witajcie

Gdy za oknem pada deszcze i jest zimno nie mam ochoty na nic , a już na pewno na wychodzenie z domu bez potrzeby .Więc zazwyczaj zakupami poprawiam sobie choć trochę  zakupami i tak oto pojawią się tutaj nowości które zawitały w  mojej kosmetyczne . Mam nadzieję ,że mnie nie zawiodą a wam przekaże interesujące recenzje.






Uwielbiam ciemne kolory na paznokciach , a najbardziej czarny lub ciemny fiolet , dlatego gdy przy okazji ujrzałam matowy lakier do paznokci z Chanel wiedziałam ,że  matowe paznokcie to moje must have tej jesieni . I tak oto w mojej kosmetyczce znalazł się lakier z Golden Rose oczywiście czarny i matowy
http://goldenrose.pl/produkty/paznokcie/lakiery-do-paznokci-/matte-nail-lacquer-17.html#/kolor_matte-12      

Kolejne na liście produkty są z Ziaji z serii   "liście manuka" . Pewnie każdy je zna i już używał, ale ja dlugo zastanawiałam się czy warto je kupić , ponieważ jak narazie nie polubiłam się z żadnym z kosmetykiem do twarzy z ziaji .Mam nadzieję ,że ta seria to zmieni i przekona mnie do siebie.
Z racji ,że każdy zachwala  pastę do głębokiego oczyszczania  przeciw zaskórnikom  to wylądowała ona w moim koszyku razem z tonikiem z tej serii. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że oba kosmetyki się sprawdzą.

pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3609,pasta-do-glebokiego-oczyszczania-przeciw-zaskornikom#sthash.RaNyT9bv.dpuf
Niedawno przeprowadziłam się do swojego mieszkania więc starałam się wykończyć kremy które do tej pory miałam pozaczynane, ale przyszedł taki moment w którym trzeba było kupić coś nowego więc postanowiłam na krem o którym czytałam same dobre rzeczy a mianowicie Alterra Hydro krem na noc Winogrona Bio i Biała Herbata Bio.
Mój płyn micelarny z Garniera niestety się skończył więc postanowiłam poszukać czegoś nowego , co zastąpi  poprzednik .Mój wybór padł na Tołpa - Dermo Face, Rosacal Płyn Micelarny do Mycia Twarzy i Oczu. Mam nadzieję ,że sprawdzi dobrze


pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3609,pasta-do-glebokiego-oczyszczania-przeciw-zaskornikom#sthash.RaNyT9bv.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz