poniedziałek, 27 października 2014

Rimmel 60 Seconds no. 850 Aye, Aye, Sailor

Uwielbiam ciemne lakiery , wiadomo to nie od dziś, dlatego jakiś czas temu skusiłam się na lakier Rimmela i nie żałuję .Aye ,Aye, Sailor to przepiękny granat:) Są to moje ulubione lakiery przede wszystkim za to że bardzo szybko schną, a ja jestem dość niecierpliwa więc to idealne rozwiązanie dla mnie .Mimo ciemnego koloru niestety potrzeba dwóch warstw  aby lakier pięknie się prezentował. 
Mimo iż lubię te  lakiery to niestety trwałość nie jest jego mocna stroną, jeszcze tego samego dnia po kąpieli na wskazówkę miałam startą całą końcówkę. Następnego dnia kolejno ścierały się kolejne zakładki i wieczorem miałam już efekt startych końców
W skrócie :
Firma : Rimmel
Nazwa serii : 60 seconds
Odcień : 850 aye, aye sailor
Pojemność : 8ml
Cena : ok 10 zł
Dostępność : większość drogerii
Krycie : 2 warstwy
Pędzelek : szeroki, trochę nierówny
 

Miałyście styczność z serią 60seconds? Lubicie takie ciemne odcienie?

3 komentarze:

  1. Nie miałam, ale mam mieszane uczucia co do tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować :) może nie są jakoś najlepszej jakości ale nie są też najgorsze a w promocja można zakupić w całkiem fajnej cenie:)

      Usuń
  2. Witam czy moglabym odkupic ten lakier jakims cudem? Nawet jesli jest juz przyschniety..? Poszukuje tego koloru bardz mi zalezy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń